Vastuullisuusviestintä

Tunnista kipupisteet, luo tavoitteet, vie viesti perille

Freecreative Osaajakauppa tarjoaa ainutlaatuisen Vastuullisuusviestinnän Workshopin, joka auttaa yrityksiä viemään vastuullisuusviestintää seuraavalle tasolle.

Workshop?

Vastuullisuusviestinnän workshop on intensiivinen ja interaktiivinen tilaisuus, jonka tarkoituksena on auttaa tunnistamaan mahdolliset kipupisteet ja haasteet vastuullisuusviestinnässä. Workshopin aikana luomme selkeät tavoitteet ja käymme läpi keinoja, joilla voi parantaa sekä sisäistä että ulkoista vastuullisuusviestintää.

Miksi osallistua workshoppiin?

  • Workshop auttaa tunnistamaan vastuullisuusviestinnän haasteet. Oli kyse sitten puutteellisesta strategiasta, epäselvästä viestinnästä tai puuttuvasta sisäisestä sitoutumisesta, workshop auttaa kartoittamaan ne.
  • Workshopin aikana asetamme selkeät ja mitattavat tavoitteet vastuullisuusviestinnälle. Tavoitteet auttavat keskittymään olennaiseen ja mittaamaan edistymistä.
  • Käymme läpi keinoja, miten yritys voi viestiä vastuullisesta toiminnasta tehokkaasti sekä sisäisesti että ulkoisesti. Tämä auttaa vahvistamaan brändiä ja sitouttamaan niin työntekijät kuin asiakkaatkin.
  • Workshopin jälkeen asiantuntijamme laatii toimintasuunnitelman ja pohjan asioiden edistämiselle käytännössä.

Kenelle workshop sopii?

Workshop on suunniteltu yrityksille, jotka haluavat kehittää vastuullisuusviestintäänsä. Suosittelemme osallistujiksi yrityksen viestinnästä vastaavia henkilöitä, johtoryhmää ja HR:ää, jotta saamme monipuolisen näkökulman ja varmistamme, että vastuullisuusviestintä on integroitu koko organisaation toimintaan.

Workshopin kesto:

Workshopit tyypillisesti kestää 2-3 tuntia tai yhden työpäivän. Kokonaisuuteen sisältyy workshopin suunnittelu, toteutus sekä toimintasuunnitelman laadinta.

Workshopin vetäjät:

Workshopin vetävät Freecreativen validoidut vastuullisuusviestijät, joilla on laaja kokemus ja asiantuntemus vastuullisuusviestinnästä.

Miten varata workshop?

Lähetä tarjouspyyntö alla olevan painikkeen kautta. Tarjouspyynnön lähetettyäsi olemme sinuun yhteydessä noin yhden arkipäivän kuluessa. Räätälöimme workshopin yrityksesi tarpeiden mukaan ja autamme yritystä saavuttamaan vastuullisuusviestinnän tavoitteet.

“Olemme saaneet apua nopeasti muuttuviin tarpeisiimme ja voin luottaa, että Freecreativen freelancerit ovat juuri meille parhaita.”

Sanna Kärkkäinen, CEO, Visit Rovaniemi

Kuvituskuva kahdesta värikkäästä henkilöhahmosta.

Freecreativen Osaajakauppa

Freecreativen Osaajakauppa on verkkokauppa, joka toimii tavallisen verkkokaupan tapaan. Kun olet valinnut, mihin markkinoinnin tai viestinnän osa-alueeseen tarvitset osaajan, lähetät tilauksesi meille, jonka jälkeen sovimme kanssasi askelmerkit kaiken käynnistämiseen.

Markkinoinnin ja viestinnän ammattitaitoinen aloitus ei ole koskaan ollut helpompaa.

Olemme keränneet yhteisöömme nimenomaan kokeneempia tekijöitä, jotka ovat valmiita hyppäämään hektiseen arkeen tekemään sitä, minkä he osaavat parhaiten. Luovat projektit vaativat äärettömän paljon monipuolista osaamista ja meiltä löytyy osaajat näihin vaatimuksiin.

Tässä yksi monista osaajistamme:

Laura

Laura

Viestinnän ammattilainen
Senior

Laura on viestinnän ja markkinoinnin monipuolinen ammattilainen, jonka sydän sykkii innostavalle sisällöntuotannolle. Hän on kiinnostunut markkinoinnista, jossa teksti ja visuaalisuus tukevat saumattomasti brändin ydintä. Hallitsee myös saavutettavuusvaatimukset.