AD / Visuaalinen markkinointi
Visuaalisten markkinointimateriaalien tuottaminen ja brändi–ilmeen vahvistaminen.
Tarvitset ehkä visuaalista markkinointimateriaalia sekä apua värimaailman ja typografian määrityksille? Pitäisikö sinun pystyä luomaan visuaalisesti mahtavia muistoja, kenties lisätä visuaalista kuvakerrontaa tai vahvistaa brändi-ilmeen mukaista mielikuvaa? Onnistuu!
Meidän lahjakkaiden designerien avulla saamme muutoksen näkyväksi halutussa aikataulussa ja päivitetyt materiaalit tukemaan työtäsi sisäisesti ja ulkoisesti. Aloituspaketissa Freecreativen ammattilainen suunnittelee ja toteuttaa toimenpiteet yhdessä yrityksen oman väen
kanssa, yhden ennakkohaastattelun ja yhden yhteisen workshopin taktiikalla.
- Lähetä tilaus, jonka jälkeen otamme teihin yhteyttä.
- Sovitaan yhdessä workshopin päivämäärä ja osallistujat.
- Vahvistamme tilauksen.
Suosittelemme copy + ad -tiimiä, jos tekstin tuottamista on paljon visuaalisen ilmeen uudistamisen lisäksi. Tutustu Copywriting-pakettiin»
Hinta 2800 € (ALV 0%)
“Olemme saaneet apua nopeasti muuttuviin tarpeisiimme ja voin luottaa, että Freecreativen freelancerit ovat juuri meille parhaita.”
Sanna Kärkkäinen, CEO, Visit Rovaniemi

Freecreativen Osaajakauppa
Freecreativen Osaajakauppa on verkkokauppa, joka toimii tavallisen verkkokaupan tapaan. Kun olet valinnut, mihin markkinoinnin tai viestinnän osa-alueeseen tarvitset osaajan, lähetät tilauksesi meille, jonka jälkeen sovimme kanssasi askelmerkit kaiken käynnistämiseen.
Markkinoinnin ja viestinnän ammattitaitoinen aloitus ei ole koskaan ollut helpompaa.
Olemme keränneet yhteisöömme nimenomaan kokeneempia tekijöitä, jotka ovat valmiita hyppäämään hektiseen arkeen tekemään sitä, minkä he osaavat parhaiten. Luovat projektit vaativat äärettömän paljon monipuolista osaamista ja meiltä löytyy osaajat näihin vaatimuksiin.
Tässä yksi monista osaajistamme:

Sarianna
Graafinen muotoilija
Middle
Sarianna on uuden oppimista ja ongelmanratkaisua rakastava graafisen muotoilun moniammattilainen, jolla on kokemusta niin digitaalisten kuin printtimateriaalien suunnittelusta. Sariannalle on tärkeää kuunnella ja ymmärtää niin asiakasta kuin loppukäyttäjää ja hän työskentelee koko Suomessa.