Digitaalinen markkinointi
Digitaalisen sisällön luova konseptointi ja toimintasuunnitelman tuottaminen
Digitaalisen median mittarointi, miten se tehdään? Miten saisin digimarkkinoinnin vihdoin käyntiin tavoitteellisesti? Millä alustoilla digimarkkinointia kannattaa tehdä?
Digimarkkinointi on yrityksen markkinoinnin osa-alue, joka kattaa kaiken digitaalisilla alustoilla tapahtuvan markkinoinnin. Se on tapa muodostaa yhteys potentiaalisiin asiakkaisiin valituissa kanavissa. Meidän avulla toteutetaan hallitusti digitaalinen läsnäolo, opetellaan systemaattinen kasvaminen ja päästään markkinoinnin tavoitteisiin.
Aloituspaketissa digimarkkinointia lisätään osaksi brändin markkinointia niin, että tulokset ovat mitattavissa ja jälki laadukasta. Kun yhdessä luodut mittarit, roolit ja tavoitteet ovat selkeitä, näkyy se myös tuloksissa. Aloituspaketissa Freecreativen ammattilainen tai tiimi suunnittelee toimenpiteet yhdessä yrityksen oman väen kanssa, yhden ennakkohaastattelun ja yhden yhteisen workshopin taktiikalla.
- Lähetä tilaus, jonka jälkeen otamme teihin yhteyttä.
- Sovitaan yhdessä workshopin päivämäärä ja osallistujat.
- Vahvistamme tilauksen.
Hinta 2000 € (ALV 0%)
“Olemme saaneet apua nopeasti muuttuviin tarpeisiimme ja voin luottaa, että Freecreativen freelancerit ovat juuri meille parhaita.”
Sanna Kärkkäinen, CEO, Visit Rovaniemi

Freecreativen Osaajakauppa
Freecreativen Osaajakauppa on verkkokauppa, joka toimii tavallisen verkkokaupan tapaan. Kun olet valinnut, mihin markkinoinnin tai viestinnän osa-alueeseen tarvitset osaajan, lähetät tilauksesi meille, jonka jälkeen sovimme kanssasi askelmerkit kaiken käynnistämiseen.
Markkinoinnin ja viestinnän ammattitaitoinen aloitus ei ole koskaan ollut helpompaa.
Olemme keränneet yhteisöömme nimenomaan kokeneempia tekijöitä, jotka ovat valmiita hyppäämään hektiseen arkeen tekemään sitä, minkä he osaavat parhaiten. Luovat projektit vaativat äärettömän paljon monipuolista osaamista ja meiltä löytyy osaajat näihin vaatimuksiin.
Tässä yksi monista osaajistamme:

Heidi
Digimarkkinoinnin ammattilainen
Middle
Heidi on monipuolinen digimarkkinoinnin suunnitelmallinen tekijä ja käynnistäjä jolta sujuu lyhytvideoiden ammattimainen tuottaminen omalla studiolla Helsingissä. Heidi puhuu bisnestä ja pystyy toimimaan kansainvälisissä tiimeissä. Heidi työskentelee pääkaupunkiseudulla.