Digitaalinen markkinointi

Digitaalisen sisällön luova konseptointi ja toimintasuunnitelman tuottaminen

Digitaalisen median mittarointi, miten se tehdään? Miten saisin digimarkkinoinnin vihdoin käyntiin tavoitteellisesti? Millä alustoilla digimarkkinointia kannattaa tehdä?

Workshop?

Digitaalisen markkinoinnin workshopissa digimarkkinointia lisätään osaksi brändin markkinointia niin, että tulokset ovat mitattavissa ja jälki laadukasta. Workshopin aikana luomme yhdessä selkeät mittarit, roolit ja tavoitteet, jotka näkyvät myös tuloksissa.

Lue lisää artikkelistamme, jossa kerromme digimarkkinoinnista.

Miksi osallistua workshoppiin?

  • Workshop auttaa kartoittamaan ja tunnistamaan yrityksen vahvuudet ja haasteet digitaalisessa markkinoinnissa.
  • Workshopin aikana asetamme digimarkkinoinnille selkeät ja mitattavat tavoitteet. Tavoitteet auttavat keskittymään olennaiseen ja mittaamaan edistymistä.
  • Digimarkkinointi on yrityksen markkinoinnin osa-alue, joka kattaa kaiken digitaalisilla alustoilla tapahtuvan markkinoinnin. Käymme läpi alustoja ja keinoja, joilla yritys saa yhteyden potentiaalisiin ja jo olemassa oleviin asiakkaisiin valituissa kanavissa.
  • Workshopin jälkeen asiantuntijamme laatii toimintasuunnitelman ja pohjan asioiden edistämiselle käytännössä.

Kenelle Workshop sopii?

Workshop on suunniteltu yrityksille, jotka haluavat toteuttaa hallitusti digitaalisen läsnäolon, opetella systemaattista kasvamista ja päästä markkinoinnin tavoitteisiin. Suosittelemme osallistujiksi yrityksen markkinoinnista ja viestinnästä vastaavia henkilöitä.

Workshopin kesto:

Workshopit tyypillisesti kestävät 2-3 tuntia tai yhden työpäivän. Kokonaisuuteen sisältyy workshopin suunnittelu, toteutus sekä toimintasuunnitelman laadinta.

Workshopin vetäjät:

Workshopin vetävät Freecreativen validoidut digimarkkinoinnin ammattilaiset, joilla on laaja kokemus ja asiantuntemus digitaalisesta markkinoinnista.

Miten varata Workshop?

Lähetä tarjouspyyntö alla olevan painikkeen kautta. Tarjouspyynnön lähetettyäsi olemme sinuun yhteydessä noin yhden arkipäivän kuluessa. Räätälöimme workshopin yrityksesi tarpeiden mukaan ja autamme yritystä saavuttamaan digimarkkinoinnin tavoitteet.

“Olemme saaneet apua nopeasti muuttuviin tarpeisiimme ja voin luottaa, että Freecreativen freelancerit ovat juuri meille parhaita.”

Sanna Kärkkäinen, CEO, Visit Rovaniemi

Kuvituskuva kahdesta värikkäästä henkilöhahmosta.

Freecreativen Osaajakauppa

Freecreativen Osaajakauppa on verkkokauppa, joka toimii tavallisen verkkokaupan tapaan. Kun olet valinnut, mihin markkinoinnin tai viestinnän osa-alueeseen tarvitset osaajan, lähetät tilauksesi meille, jonka jälkeen sovimme kanssasi askelmerkit kaiken käynnistämiseen.

Markkinoinnin ja viestinnän ammattitaitoinen aloitus ei ole koskaan ollut helpompaa.

Olemme keränneet yhteisöömme nimenomaan kokeneempia tekijöitä, jotka ovat valmiita hyppäämään hektiseen arkeen tekemään sitä, minkä he osaavat parhaiten. Luovat projektit vaativat äärettömän paljon monipuolista osaamista ja meiltä löytyy osaajat näihin vaatimuksiin.

Tässä yksi monista osaajistamme:

Heidi

Heidi

Digimarkkinoinnin ammattilainen
Middle

Heidi on monipuolinen digimarkkinoinnin suunnitelmallinen tekijä ja käynnistäjä jolta sujuu lyhytvideoiden ammattimainen tuottaminen omalla studiolla Helsingissä. Heidi puhuu bisnestä ja pystyy toimimaan kansainvälisissä tiimeissä. Heidi työskentelee pääkaupunkiseudulla.