Markkinoinnin automaatio

Automaatio tehostamaan ruutinihommia

Onko yrityksellänne satoja asiakkaita, mutta kukaan ei oikein ehdi viestimään heille mitään? Vai haluttaisiinko uusista asiakkaista saada koppi heti alkuvaiheessa?

Workshop?

Markkinoinnin automaation workshopissa luodaan systemaattinen markkinoinnin automaatio haluttuun asiaan, kuten sähköpostilistoille tai sosiaaliseen mediaan. Workshopissa tutkitaan nykytilanne, mietitään vaihtoehtoja toimenpiteille, päätetään tehtävät työt ja rakennetaan automaatioita sekä analytiikkapolku.

Miksi osallistua workshopiin?

  • Workshop auttaa ottamaan käyttöön markkinoinnin automaation ja vähentämään markkinoinnin työkuormaa.
  • Workshopissa luomme automaation käytölle selkeät ja mitattavat tavoitteet, jotka auttavat keskittymään olennaiseen ja mittaamaan edistymistä.
  • Workshopissa kartoitetaan markkinoinnin nykytilanne, tutkitaan eri vaihtoehtoja, sekä päätetään tehtävät. Lisäksi aloitamme automaatioiden rakentamisen ja pohjustamme tulosten mittaamista. Workshopissa voidaan käyttää jo yrityksellä olemassa olevia työkaluja tai tarvittaessa ottaa käyttöön esimerkiksi HubSpot tai MailChimp-työkalu.
  • Workshopin jälkeen asiantuntijamme laatii toimintasuunnitelman ja pohjan asioiden edistämiselle käytännössä.

Kenelle Workshop sopii?

Workshop on suunniteltu yrityksille, jotka haluavat vähentää markkinoinnin työmäärää ja helpottaa systemaattisen ja suunnitellun sisältöjen jakelua markkinoinnin automaatioiden avulla. Suosittelemme osallistujiksi yrityksen markkinoinnista ja viestinnästä vastaavia henkilöitä.

Workshopin kesto:

Workshopit tyypillisesti kestävät 2-3 tuntia tai yhden työpäivän. Kokonaisuuteen sisältyy workshopin suunnittelu, toteutus sekä toimintasuunnitelman laadinta.

Workshopin vetäjät:

Workshopin vetävät Freecreativen validoidut markkinoinnin automaation osaajat, joilla on laaja kokemus ja asiantuntemus markkinoinnista ja sen automatisoinnista.

Miten varata Workshop?

Lähetä tarjouspyyntö alla olevan painikkeen kautta. Tarjouspyynnön lähetettyäsi olemme sinuun yhteydessä noin yhden arkipäivän kuluessa. Räätälöimme workshopin yrityksesi tarpeiden mukaan ja autamme yritystä saavuttamaan markkinoinnin automaation tavoitteet.

“Kehitämme ja käytämme jatkuvasti markkinoinnin automaatio- ja CRM-työkalujamme ja Freecreativen ammattilaisen avulla saimme lisäosaamista sekä -käsiä edistämään kehittymistä. Voin lämpimästi suositella samanlaista toimintamallia kaikille, jotka haluavat taktisesti ja liiketoimintalähtöisesti parantaa automaation hyötyjä.

Maija Palosaari, Markkinointijohtaja, Visit Levi

Kuvituskuva kahdesta värikkäästä henkilöhahmosta.

Freecreativen Osaajakauppa

Freecreativen Osaajakauppa on verkkokauppa, joka toimii tavallisen verkkokaupan tapaan. Kun olet valinnut, mihin markkinoinnin tai viestinnän osa-alueeseen tarvitset osaajan, lähetät tilauksesi meille, jonka jälkeen sovimme kanssasi askelmerkit kaiken käynnistämiseen.

Markkinoinnin ja viestinnän ammattitaitoinen aloitus ei ole koskaan ollut helpompaa.

Olemme keränneet yhteisöömme nimenomaan kokeneempia tekijöitä, jotka ovat valmiita hyppäämään hektiseen arkeen tekemään sitä, minkä he osaavat parhaiten. Luovat projektit vaativat äärettömän paljon monipuolista osaamista ja meiltä löytyy osaajat näihin vaatimuksiin.

Tässä yksi monista osaajistamme:

Mervi

Mervi

Digimarkkinoinnin ammattilainen
Senior

Mervi on pitkän linjan digimarkkinoinnin ja verkkosuunnittelun moniammattilainen, sekä kuvittaja. Hän hallitsee laaja-alaisesti markkinointia, verkkoa ja designia, ja ratkaisee ongelmia luovasti. Mervi työskentelee pääkaupunkiseudulla ja etänä koko Suomessa.