Saat keskittyä tekemiseen

Projekteja löytyy erilaisille markkinointiviestinnän osaajille, mm. markkinointisuunnittelija, community manager, AD/graafikko, copywriter/sisällöntuottaja, e-commerce manager/tuottaja, valokuvaaja ym.

Unohda vaivalloiset työnhakulomakkeet. Voit hakea mukaan vain muutamalla klikkauksella. Haastattelemme sinut ja käymme läpi osaamistasi. Haastattelun jälkeen kartoitamme osaamisellesi kysynnän ja alat saada tarjouksia projekteista.

Tapaamme jatkuvasti yrityksiä ja saamme toimeksiantoja. Saat meiltä selkeän briefin, ja hoidamme tarjousneuvottelut puolestasi. Tiedämme, paljonko osaamisestasi voi pyytää.

Sinun ei tarvitse karhuta palkkiota asiakkaalta, me hoidamme laskutuksen. Halutessasi voimme auttaa sinua myös freelancerin muissa talousasioissa, kuten vero- ja eläkeasioissa.

Tule mukaan, se ei sido mihinkään

Uusien freelancereiden ilmoittautuminen on tilapäisesti tauolla. Niinpä bottimmekin hengähtää hetken.

Hiomme prosessimme kovempaan iskuun ja jatkamme markkinoinnin kentällä vahvempana kuin koskaan! Neuvottelemme jatkuvasti uusista projekteista, joten malta vielä hetki.

Olet varmasti kiinnostunut yrittäjyydestä? Tutustu odotellessasi mielenkiintoiseen blogiimme.

Freecreative on kaikille markkinoinnin ja viestinnän osaajille. Erityisesti tarvetta ja kysyntää on

  • digitaalisen markkinoinnin syväosaajille #digitalmarketing #analytiikka #data
  • sisällöntuottajille #content #copywriter #videosisältö
  • journalisteille #monimedia #sisällöntuotanto #uutisjournalismi #kriisiviestintä
  • art directoreille (AD) ja visuaalisille suunnittelijoille #sivustoilme #some-visut #brändi #kuvitus

Asiakkaat usein hakevat kauttamme kokenutta ammattilaista, mutta projekteja on myös tuoreemmille portfoliotansa vasta rakentaville markkinoinnin, viestinnän ja journalisimin osaajille.

Freecreative sopii kaikille:
Voit valita työsuhteisen työnteon Barona Luovan kautta, voit olla työtä tekevä kevytyrittäjä, aktiivinen toiminimiyrittäjä tai yrittäjyytesi pohjana on osakeyhtiö. Pääasia, että asenne, osaaminen ja kiinnostuksen kohteesi sopivat projektiin – oli se sitten lyhyt keikka tai laajempi projektikokonaisuus.

Kerro itsestäsi botillemme ja lähetä yhteystietosi, jotta rekrytoijamme tietää, millaiseen ammattilaiseen hän ottaa yhteyttä. Aika voi vaihdella ruuhkasta riippuen, mutta älä huoli, meistä kuuluu kyllä.

Miten yhteydenottoon kannattaa valmistautua? Mieti etukäteen, miten olet käytettävissä projekteihin ja miten hinnoittelet oman tunti- ja kuukausityösi. Kerro osaamisestasi konkreettisesti ja esimerkkien kautta. Haastattelun ja CV:n lisäksi hyvin rakennettu digitaalinen portfolio auttaa kiteyttämään osaamisesi sekä haastattelijalle että myöhemmin asiakkaalle – onhan portfolio ajan tasalla? Mieti omia vahvuuksiasi ja arvojasi työssä ja tule haastatteluun rohkeasti omana itsenäsi. Niin löydämme sinulle parhaiten sopivan projektin.

Lukuvinkki: Asiantuntija – Mitä jos sanoittaisit osaamisesi selkeämmin?

Jatkuvan haastattelun ja tutustumisen malli:

  • Olemme saaneet tietosi
  • Rekrytoija laittaa sinulle viestin tai soittaa
  • Tutustumme sinuun, asenteeseesi ja osaamiseesi
  • Meitä kiinnostaa myös, miten hinnoittelet oman työsi

Tämän jälkeen, koska tunnemme sinut ja sparraamme asiakkaan briefin aina selkeäksi, pystyt nopeasti päättämään, onko tarjottu projekti sinulle sopiva.

Meille sinä, luovan alan osaaja, olet kaiken keskiössä. Tapaamme paljon asiakasyrityksiä ja tunnistamme heistä juuri sinulle sopivimman yhteisön ja työn. Asiakkaitamme ovat suomalaiset ja kansainväliset mediatalot, isot ja keskikokoiset markkinointi-intensiiviset yritykset, sekä kolmannen sektorin toimijat. Unohda tarjouskilpailut ja asiakashankinta. Neuvottelemme puolestasi polun kiinnostavaan asiakkuuteen.

Palkka ja palkkiot mietityttävät kaikkia. Verkosta löytyy suuntaa antavia palkkioesimerkkejä, jotka on hyvä tuntea pohjaksi. Esimerkiksi Suomen freelance-journalistit yhdistys ylläpitää palkkiosuosituslistaa.

Marcom-töissä ei ole ole mitään vakiota, että sisällöstä saisi aina saman verran palkkiota tietyn tyyppisessä yrityksessä. Palkkioon vaikuttavat: projektin pituus, vaativuus ja sinun osaamistasosi.

Freecreativella voit kasvattaa palkkioidesi määrää toimimalla FREE.fi-kevyt- tai toiminimiyrittäjänä työsuhteen sijaan.

Vaikka toimitkin useimmissa projekteissa suoraan asiakkaallemme, Freecreative on edelleen palkkasi/palkkiosi maksaja. Pidämme kiinni sovituista maksupäivistä ja autamme sinua talouteen liittyvissä asioissa, esimerkiksi kevytyrittäjänä toimimisessa.

Ota yhteyttä

Mia
Kettunen

Rekrytointikonsultti

0505447658
mia.kettunen@barona.fi

Sabrina Kadah

Sabrina
Kadah

Yrittäjyyspalvelut freelancerille

040 551 1325
sabrina@free.fi

Freecreative powered by Barona Luova & free.fi