Levin maisemaa

Visit Levi saa arvokasta apua Freecreativelta – CRM-järjestelmä, digitaalinen markkinointi ja markkinoinnin automaatio osana liiketoiminnan kehitystä entistä vahvemmin

Suuri määrä dataa käsiteltävänä ja kiihkeä talvisesonki vauhdissa! Tämä ei välttämättä ole se helpoin hetki lähteä taktisesti ja liiketoimintalähtöisesti kehittämään digitaalisen markkinoinnin ja automaation prosesseja. Visit Levin markkinointijohtaja Maija Palosaari kuitenkin päättiyhdessä tiiminsä kanssa rohkeasti lähteä parantamaan prosesseja. Avuksi saatiin Freecreativen kautta kokenut osaaja nostamaan digitaalinen markkinointi uudelle tasolle ja tukemaan Visit Levin tiimiä onnistumisessa. Lyhyessä ajassa saatiin paljon pieniä ihmeitä aikaan.

Maija Palosaari, Visit Levi
Maija Palosaari, Visit Levi

Hubspot tärkeimpänä markkinoinnin työkaluna

Projektiin lähdettiin selkeyttämällä tavoitteita ja listaamalla konkreettisia käyttötapauksia, joilla Visit Levillä avuksi otetusta Hubspot-ohjelmasta saataisiin hyödyt irti. Freecreativen freelancerin avulla analysoitiin ja tutkittiin nykytilaa, jonka pohjalta lähdettiin heti töihin digin ja datan armottomaan maailmaan.

Levi on Suomen suosituin pohjoinen laskettelukeskus 750 000:lla vierailijalla vuodessa. Visit Levi on tärkeä toimija alueella. Sen ydintehtäviä ovat Levin globaali markkinointi ja myynti, matkailuneuvonta sekä alueen lukuisista kehittämishankkeista ja tapahtumista vastaaminen. Digitaalinen markkinointi on tärkeä palanen tätä kokonaisuutta.

Markkinoinnin automaatio ja digitaalinen markkinointi koko alueen kasvun tukena

– Meillä on laaja vastuu. Alueen yrittäjät, paikalliset toimijat sekä tietenkin matkailijat odottavat meiltä markkinointitoimenpiteitä, jotka helpottavat kaikkia osapuolia, kertoo Visit Levin markkinointijohtaja Maija Palosaari.

– Kehitämme ja käytämme jatkuvasti markkinoinnin automaatio- ja CRM-työkalujamme ja Freecreativen ammattilaisen avulla saimme lisäosaamista sekä -käsiä edistämään kehittymistä. Pidin tärkeänä, että freelancer on sen tason kova tekijä, joka todella pystyy ottamaan vastuun ja johdon projektin tekemisessä ja olen todella iloinen, että saimme Anttonin, Maija Palosaari kertaa projektia Freecreativen kanssa.

– Minä ja koko meidän tiimimme on todella tyytyväinen Freecreativen Anttonin kanssa työskentelyyn ja voin lämpimästi suositella samanlaista toimintamallia kaikille, jotka haluavat taktisesti ja liiketoimintalähtöisesti parantaa automaation hyötyjä. Tämä projekti ja saatu ulkopuolinen tuki auttaa meitä tekemään oman työmme jatkossa paremmin, Maija Palosaari vinkkaa.

Onko sinulla markkinointistrategia valmiina, mutta toteutus ontuu? Vai kaipaatko kenties apua nimenomaan strategisempaan tekemiseen? Me olemme Freecreative. Yhteisö, jossa markkinoiden parhaat freelancerit ja mielenkiintoisimmat projektit kohtaavat. Olemme nopea ja ketterä kumppani. Lupaamme auttaa sinua saavuttamaan liiketoimintasi kasvutavoitteet.

Valokuvaaja, markkinointipäällikkö, AD, sisällöntuottaja vai markkinointisuunnittelija? Saat kauttamme kokonaisen tiimin tai yksittäisen tekijän. Oli kyseessä sitten akuutti projekti tai pitkäjänteisen kasvutarinan rakentaminen, me autamme. Tehdään se yhdessä!

Helposti pääset liikkeelle tutustumalla Freecreativen Osaajakauppaan.

Kiinnostuitko?

Haluatko pohtia, voisiko Freecreative auttaa sinun yritystäsi?